Our life starting...

Thanks sebab sudi lalu-lalu kat blog nie...kalau ada ape2 nak share sila la tinggalkan jejak anda disini yup..sharing is caring..wahhh...baru ceria sikit hati tue..kannnn…

Learn..life..hope..

Followers

Wednesday, September 7, 2011

Pesan saya untuk kamu.



Saya tahu kamu bijak jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu cantik jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu up-to-date jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu feminin jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu wanita idaman jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu tak kolot jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu matured saya tidak layak berada dikalangan kamu..
Saya tahu kamu serba boleh jadi saya tidak layak berada dikalangan kamu..


Asal kamu tahu saya cuma mahu berada disamping mereka yang memerlukan kewujudan saya bukan untuk kamu yang tak pernah menghargai..
Saya mahu hidup bersama mereka yang menyayangi bukan kamu yang sering mengkritik..
Saya mahu memori bersama mereka yang ikhlas menerima bukan kamu yang terpaksa..
Dikutuk ditertawa diperlekeh that was more than enough..
I can accept that no more..
Sebab hakikatnya bukan saya yang tidal layak berada dikalangan kamu
tapi kamu yang tidak layak walaupun cuma untuk singgah dalam memori ingatan..

Pesanan penaja :
Kepada awok2 yang tergolong dalam golongan kamu nie..
Jangan sesekali bagi orang terasa hati dengan kelakuan,percakapan n tingkah laku kamu..
Kesian dengan orang2 macam kami..dalam hati Allah je yang tahu..
Ke awok tu nak try rase??haha..
n lagi 1..setiap orang tu ada kelemahan masing2..
function sahabat itu adalah untuk saling melengkapi..
Nobody perfect..ok itu saje..(^_^)V


No comments: